Search
Close this search box.

کارخانه جدید میویانگ

شرکت میویانگ به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان ماشین آلات خط تولید خوراک دام، طیور و آبزیان به تازگی اقدام به راه اندازی کارخانه تولید ماشین آلات جدید خود در شهر یانگجو با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۱۲ میلیوم دلار نموده است.
به گزارش شبکه CCTV4 این کارخانه، بزرگترین کارخانه ساخت ماشین آلات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در جهان می باشد.
بر اساس اظهار آقای Liu Guangdao (قائم مقام مدیر عامل شرکت میویانگ) این فضای صنعتی جهت پاسخ به بازار رو به رشد تولید خوراک دام، طیور و آبزیان بوده است که با افزایش توجه به امنیت غذایی، سفارشات بالای ساخت ماشین آلات و محدودیت ظرفیت تولید کارخانه قبلی شرکت میویانگ، این فضای صنعتی طراحی و راه اندازی گردید.
به گفته ایشان ظرفیت تولید این کارخانه ۱۶ عدد دستگاه در هر روز می باشد که با بهره گیری از سیستم خطی – لوله ای تولید ماشین آلات Pipelining production system این ظرفیت محقق گردیده است.
بر اساس اظهار آقای Wang Dong (مدیر بخش فنی شرکت میویانگ) کلیه مراحل ساخت ماشین آلات اعم از فرآیند قالب گیری آلیاژها و ریخته گری، رنگ آمیزی، مونتاژ و حمل و نقل از ربات های پیشرفته استفاده می گردد.
همچنین با توجه به سیستم کد گذاری جدید شرکت میویانگ امکان ردیابی و اطلاع از شرایط ساخت محصولات دقیق تر انجام می شود.
به گفته ایشان شرکت میویانگ سالانه ۲۵% از درآمدهای خود را جهت تحقیق و توسعه (R&D) و ارتقاء کیفیت محصولات خود هزینه می نماید تا هزینه تمام شده تولید محصول نهایی زنجیره شامل گوشت قرمز و سفید با هزینه کمتری به دست مصرف کننده برسد.
به عنوان مثال در گذشته اکسترودرهای ساخت این شرکت فقط قابلیت فرآوری از مواد اولیه غنی مثل پودر ماهی را داشتند که با ارائه مدل های جدید استفاده از نشاسته درخت Cassava و یا پودر پر را با توان تخریب پیوندهای پپتیدی و امکان استفاده به عنوان غذای آبزیان را دارد.
قابل ذکر است بیش از ۶۰% ماشین آلات تولید خوراک دام، طیور وآبزیان نصب شده در داخل چین ساخت شرکت میویانگ بوده و این شرکت با صادرات به ۱۰۲ کشور جهان و دارا بودن ۴۲ نمایندگی فعال در سطح جهان بیش از ۵۰% ماشین آلات صادر شده از کشور چین را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

 

میویانگ , مویانگ و نمایندگی میویانگ , نمایندگی فمسان , فمسان , muyang , famsun , خدمات میویانگ , دفتر میویانگ